راه های سریع و کاملا رایگان ورود به اکسپلور اینستاگرام

ورود به اکسپلور اینستاگرام

در این مقاله با نحوه کار الگوریتم های اینستاگرام و نکات کلیدی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام آشنا میشوید.

هدف شما برای کار در اینستاگرام چیست؟ جذب مخاطب برای افزایش سود و درآمد؟

آیا از فاکتورهای مهم قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام خبر دارید؟

برای موفقیت ، باید توانایی خود را برای قرار دادن پست هایتان در صفحه اکسپلور یا  همان صفحه (ذره بین) افزایش دهید

 از آنجا که در صفحه کاربر اکسپلور هستید ، می توانید روند جذب مخاطبان صفحه اینستاگرام خود را چند برابر کنید.

چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام 4 فاکتور مهم وجود دارد که باید حتما این موارد رو بدانید و تلاش کنید که پیج شما این موارد رو رعایت کند که خیلی راحت پست هاتون رو در ذره بین اینستاگرام ببینید.

میزان علاقه کاربر به پست شما

1) میزان علاقه کاربر به پست شما

الگوریتم تشخیص تصویر اینستاگرام چیست؟ تعیین جذابیت یک پست منتشر شده برای کاربران شما با استفاده از این الگوریتم انجام می شود.

این فناوری مشابه ویژگی فعال در سرویس (تصاویر Google) و (شناسایی تصویر در YouTube) است.

الگوریتم جدید اینستاگرام همچنین توجه کاربران را به نمایش پست های اکسپلور جلب می کند. به عنوان مثال ، اگر در یک روز با ارسال پستی که اطلاعات عمومی را ارتقا می دهد ، کاربران به پیج خود جذب کنید ، اما روز بعد پست هایی ارسال کنید که مربوط به آنچه قبلاً ارسال کرده اید نیستید ، احتمالاً پست های شما از آن موارد است که امکان ورود به اکسپلور اینستاگرام اش کاهش می یابد. چرا این اتفاق می افتد ؟!

زیرا اینستاگرام برای هر کاربر پست هایی را نشان می دهد که به علایق وی نزدیک است.

وقتی کاربر شما دائماً در جستجوی محتوای ورزشی ، فوتبال و … است ، محتوای شما مربوط به ترفندهای نقاشی است

برای او جذاب نیست و الگوریتم جدید اینستاگرام اولویت نمایش آن به این کاربر را نخواهد داشت.

تعامل مخاطب با صفحه شما

2) تعامل مخاطب با صفحه شما

زمانی که در اینستاگرام صفحه دوستان خود را جستجو می کنید و در آخر پست ها و استوری های دوستان خود را می بینید و پست های آنها را لایک می کنید یا در مورد استوری آنها پاسخ می دهید ، یا حتی مستقیماً به آنها پیام می دهید. شما دوباره در اکسپلور اینستاگرام دیگر پست های او را خواهید دید.

پس از به روزرسانی الگوریتم جدید و افزایش اهمیت تعامل با کاربران ، مدیران این شرکت متوجه شدند که مخاطبان بیش از 90٪ پست های دوستان خود را در این صفحه مشاهده کرده اند. این امر باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی پروفایل دوستان خود را پیدا کرده و دوباره پست های او را مشاهده کنند.

پس برای ورود به اکسپلور اینستاگرام تعامل با کاربران ضروری است.

تعامل کاربر با محتوا پست شما

3) تعامل کاربر با محتوا پست شما

الگوریتم اینستاگرام به گونه ای کار می کند که پست تازه منتشر شده را به 10٪ مخاطبان شما نشان می دهد و اگر این افراد با پست ارسالی شما تعامل داشته باشند ، این فرصت را برای افزایش نمایش دارد.

نمونه هایی از این تعاملات را می توان به صورت لایک ، نظر ، اشتراک گذاری ، ذخیره و .. کاربران پست شما ارائه داد

 در نتیجه ، تعامل مخاطب با پست نیز برای ورود به اکسپلور اینستاگرام یا همان صفحه ذره بین اینستاگرام مهم است.

زمان انتشار محتوا جدید

4) زمان انتشار محتوا جدید

زمان ارسال پست برای الگوریتم اینستاگرام بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگر در چند ساعت گذشته پستی ارسال کرده باشید ، احتمالاً در بالای صفحه اکسپلور ظاهر می شود تا پستی که دوست شما روز قبل در صفحه خود پست کرده است.

بنابراین زمان انتشار برای ورود به اکسپلور اینستاگرام هنوز حرف اول است.

اکنون می خواهیم روش ها و فعالیت های لازم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام پست شما را به طور خلاصه توضیح دهیم:

محتوای کاربر پسند تولید کنید

1. محتوای کاربر پسند تولید کنید

ایجاد محتوای کاربر پسند و متناسب با علایق کاربر برای ورود به اکسپلور اینستاگرام مهم است.

به عنوان مثال ، صفحه طراحی و دکوراسیون شما بیش از 100000 دنبال کننده دارد. اما پست هایی که با محتوای مد و لباس ارسال می کنید ، مورد پسند و نظر مخاطبان قرار می گیرند. بنابراین ، باید سعی کنید بیشتر بر روی این نوع محتوا تمرکز کنید ، اما نه بر روی کل محتوای صفحه خود ، تا احتمال نمایش پست های شما در اکسپلور اینستاگرام افزایش یابد.

محتوایی تولید کنید که تعامل کاربر را بهبود بخشد

2. محتوایی تولید کنید که تعامل کاربر را بهبود بخشد

اولین راه برای افزایش تعامل ، انتشار محتوای جذاب است که تعامل کاربر را افزایش می دهد و سپس مخاطبان خود را به تعامل دعوت می کند.

وقتی در اولین ساعات ارسال پست شما ، با نظرات ، پسندیدن ، اشتراک گذاری و نظرات زیادی روبرو می شود .

از منظر اینستاگرام ، آن پست را می توان در اکسپلور قرار داد. البته تعامل فقط مربوط به پست ها نیست ، بلکه دایرکت ، پاسخ دادن به استوری ها و … در نهایت اعتماد الگوریتم اینستاگرام به شما را افزایش می دهد.

سایر ترفند های افزایش تعامل با کاربر شامل: نظرسنجی ها ، مسابقات و پرسش و پاسخ استوری است.

راه دیگر هم انتشار پست در زمان مناسب است که کاربران منطقه شما بیشتر بیدار و آنلاین هستند و خیلی سریع تعامل لازم را ایجاد میکند و پست شما را آماده ورود به اکسپلور اینستاگرام کند.

فعالیت اینستاگرام خود را برای ورود به اکسپلور اینستاگرام افزایش دهید

3. فعالیت اینستاگرام خود را برای ورود به اکسپلور اینستاگرام افزایش دهید

شما می توانید با افزایش فعالیت خود در این شبکه اجتماعی و تعامل با دیگران به موفقیت برسید.

زیرا تعامل فقط به رفتار کاربر با صفحه اینستاگرام شما محدود نمی شود. و این برای الگوریتم اینستاگرام مهم است.

بنابراین ، بهتر است این ارتباط را با پسندیدن پست های کاربران خود و ارسال نظر یا حتی ارسال دایرکت آنها تقویت کنید.

حتی می توانید آنها را در پست ها و استوری های خود که مربوط به دوستان و افراد دیگر است (به ویژه افراد مشهور ) منشن یا تگ کنید

توجه: ارسال نظرات ساده و کوتاه مانند: متنهای عالی و عالی خوب بود استفاده نکنید. به گفته کاربران ، نظرات کمتر از 4 کلمه برای اینستاگرام بی فایده است و برای ورود به اکسپلور تاثیری ندارد.

پست ها و استوری های خود را سریع حذف نکنی

4- پست ها و استوری های خود را سریع حذف نکنید

توجه داشته باشید که حذف یک پست یا ویرایش متن یک پست تازه منتشر شده احتمال ورود به اکسپلور اینستاگرام را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

زیرا اینستاگرام تصمیم می گیرد که در اولین ساعت پس از ارسال ، پست شما را در صفحه اکسپلور نشان دهد یا خیر.

بنابراین ، تا آنجا که ممکن است ، اطمینان حاصل کنید که مطالب در هنگام انتشار به درستی قرار داده شده است تا مجبور به ویرایش یا حذف آن نباشید و برای ورود به اکسپلور اینستاگرام به مشکل نخورید.

استفاده اساسی از هشتگ ها

5. استفاده اساسی از هشتگ ها

مزایای هشتگ چیست؟ هشتگ ها برای نمایش پست های بهتر و مرتبط تر بر اساس جستجوهای کاربر استفاده می شوند و لزوماً برای افزایش محتوای صفحه استفاده نمی شوند. اینستاگرام همچنین موافقت می کند که این الگوریتم برای ارائه محتوای مفید و مرتبط به کاربران خود است.

به همین دلیل ، الگوریتم اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری بر استفاده صحیح از هشتگ تمرکز دارد.

تجربه نشان داده است که تعداد هشتگ های ارسال شده برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید بین 5 تا 9 باشد.

البته اینستاگرام اجازه استفاده از 30 هشتگ را نیز می دهد ، اما با استفاده از بیش از تعداد هشتگ یا هشتگ پست های خود که ثابت و کپی شده اند ، می توان به عنوان هرزنامه و رفتار تبلیغاتی شناسایی کرد.

در آخر ، هشتگ هایی قرار دهید که به بهترین وجه با محتوای هر پست مطابقت داشته باشد.

بخاطر داشته باشید که ممکن است پستهای موردعلاقه شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام هشتگ را در بر داشته باشد.

در صورت امکان لوکیشن خود را ثبت کنید

6. در صورت امکان لوکیشن خود را ثبت کنید

با قرار دادن لوکیشن در مکان های خاص و پرطرفدار در پست های خود ، می توانید به افزایش بازدید پست ها کمک کرده

و آن را در ذره بین اینستاگرام بگنجانید ، به همین دلیل سایت بافر این موضوع را در یکی از مقالات خود ذکر کرده است.

به عنوان مثال ، تصویری از برج ایفل در پاریس در کنار موقعیت آن ، احتمال حضور در بالای نمایش و کاوشگر را افزایش می دهد.

البته در سرتاسر این مقاله گفته شده بود که اینستاگرام توانایی تشخیص مکان های اشتباه و جعلی را دارد ،

بنابراین به هیچ وجه از این مشکل سوء استفاده نکنید.

محتوای مناسب را انتخاب کنید و مخاطبان را در صفحه خود نگه دارید

7. محتوای مناسب را انتخاب کنید و مخاطبان را در صفحه خود نگه دارید

زمانی که کاربران برای همه پست های شما زمان صرف می کنند یکی از نکاتی است که اینستاگرام برای ارزیابی اعتبار پست های شما بررسی می کند.

طراحی ماشین مزرعه و متن کوتاه برای توضیحات ممکن است مورد نیاز شما باشد ، اما باید بدانید که این پست ممکن است با الگوریتم اینستاگرام متناسب نباشد ،

بنابراین با توضیحات جذاب و طولانی ،  و نیازمند شوید وقت بیشتری را صرف مطالب خود کنید.

از مخاطبان خود بخواهید که اعلان ها را در صفحه شما فعال کنند

8- از مخاطبان خود بخواهید که اعلان ها را در صفحه شما فعال کنند

اگر مخاطبان از محتوای شما راضی باشند ، می توانند اعلان های مربوط به صفحه شما را فعال کنند.

بنابراین هنگام انتشار محتوا ، Instagram هنگام ارسال پست جدید به آنها اطلاع می دهد. و این باعث می شود مخاطب در همان چند دقیقه اول انتشار از این موضوع آگاه شود و با تعامل با آن ،  راهی برای ورود اکسپلور اینستاگرام باشد.

با متقاعد کردن مخاطبان خود برای فعال کردن اعلان صفحه ، به راحتی می توانید در اکسپلور باشید.

علاوه بر این ،  اعلان ها نشانه خوبی برای الگوریتم اینستاگرام است که نشان می دهد صفحه شما یک صفحه محبوب و پرطرفدار است.

از Live و Story و سایر ویژگی ها استفاده کنید

9. از Live و Story و سایر ویژگی ها استفاده کنید

استفاده از لایو و استوری ممکن است آزاردهنده باشد ، اما معمولاً باعث می شود کاربران شما هر از چند گاهی شما را ببینند. همچنین می توانید در دقایق اولیه انتشار پست از استوری استفاده کنید تا به کاربران خود یادآوری کنید سطح تعامل با پست منتشر شده را افزایش دهند.

بنابراین live و story بهترین گزینه برای افزایش تعامل و تعامل کاربر هستند که به ورود به اکسپلور اینستاگرام کمک میکند.

سخن پایانی

اگر به دنبال موفقیت در اینستاگرام هستید به هر دلیلی ( مشهور شدن و فروش و … ) باید حتما پست های شما در اکسپلور مشاهده شود .

ما در این مقاله سعی کردیم به شما راه ها و ترفند های ورود به اکسپلور اینستاگرام را آموزش بدیم .

از اینجا به بعدش با خودته رفیق !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *